czwartek, 18 września 2014

SPŁATY CHWILÓWKI KREDITO24

Spłaty zaciągniętych pożyczek w kredito24 mozna dokonać poprzez wpłatę pieniędzy na ich konto bankowe PKOBP. Pożyczki należy spłacać w określonym umową terminie. Jeśli nasze konto jest usytuowane w banku innym niż PKOBP warto dokonać wpłaty nieco wcześniej,  tak aby zadłużenie na czas znalazło się na koncie kredytodawcy. W razie koniecznosci można przedłużyć spłatę zadłużenia, w tym celu należy wypełnić wniosek widniejacy w panelu klienta. Przedłużyć spłatę można kolejno o 7, 14 bądź 30 dni. Kolejną opcją na spłatę chwilówki jest spłata częściowa. Klient sam decyduje jaką część pożyczki chce spłacić a jaką przedłużyć. Można również spłacić kredyt przedterminowo, aby tego dokonać należy skorzystać z opcji na profilu użytkownika lub dokonac przelewu bankowego firmy kredito24.

2 komentarze:

  1. Chętnie bym się dowiedziała gdzie dostępna jest najtańsza pożyczka konsolidacyjna dla zadłużonych,chodzi mi to który z banków bierze najmniejszą prowizję za konsolidację. Potrzebuję fachowej pomocy dlatego też trafiłam na tego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć wszystkim
    Zobaczyłem komentarze osób, które już zaciągnęły pożyczki od firmy pożyczkowej pana Franka, a następnie postanowiłem zastosować się do tych zaleceń i zaledwie kilka godzin temu potwierdziłem na moim osobistym koncie bankowym kwotę 40 000 USD, o którą prosiłem. to jest naprawdę świetna wiadomość. Radzę każdemu, kto potrzebuje prawdziwej pożyczki, aby złożyć wniosek za pośrednictwem poczty (Mrfrankloanfirm63@gmail.com) whatsapp +2348100367800 teraz.
    Cieszę się, że otrzymałem pożyczkę, o którą prosiłem prawdziwą firmę Franka Loana.

    OdpowiedzUsuń